EURO DARTS

Master Club va pune la dispozitie 2 moderne aparate EURO-DARTS, pentru jocul de Darts. La fiecare aparat pot juca pāna la 8 persoane. Aveti optiunea de a alege din 28 de jocuri de Darts si puteti de asemenea juca pe echipe.

Variante de jocuri

1. High Score

Este cel mai simplu joc de darts. Jucatorii arunca trei darts-uri īn fiecare runda. Dupa ultima runda aparatul calculeaza cāstigatorul. Cāstiga jucatorul care a obtinut cel mai mare scor. Īn acest joc orice aruncare ce nimereste tinta, este valabila. HIGH-SCORE este un joc singular, pentru 1-8 jucatori, recomandat īncepatorilor.

2. Low Score

Este un joc putin mai greu decāt "High Score"-ul. Īn acest joc jucatorul trebuie sa obtina un scor cāt mai mic pentru a cāstiga. Daca nimeriti un segment al tintei al carui numar este mai mic decāt numarul rundei actuale, primiti 20 de puncte de penalizare (+ numarul segmentului). De exemplu, suntem īn runda a 4-a. Nimeriti segmentul 2. Īn acest caz primiti 20+2 puncte, care se adauga la scor. Aruncarea care nu nimereste tinta primeste 50 de puncte de penalizare. Bineīnteles, aruncarile duble sau triple se calculeaza multiplu. LOW-SCORE-ul este un joc singular pentru 1-8 jucatori, recomandat pentru īncepatori si avansati.

3 - 6. '01 Games

Acestea sunt cele mai populare jocuri traditionale de darts. Acest aparat cunoaste 4 tipuri din acest joc: jocurile 301/501/701/901. Aceste numere arata scorul initial pentru jucatori. Jucatorii trebuie sa reduca scorul la zero. Trebuie sa ajungeti exact la zero. Īn general cel care ajunge la scorul de zero, cāstiga jocul imediat. Este si o optiune de EGAL (EQUAL), care ofera aceleasi sanse pentru toti jucatorii. Īn acest caz, daca cineva ajunge la scorul de zero, ceilalti jucatori primesc acelasi numar de darts-uri, pentru a obtine scorul de zero. Daca cineva nimereste un segment mai īnalt decāt cel cerut, scorul lui va fi adaugat la scorul initial, si pierde restul darts-urilor īn aceasta runda. Daca cineva este atāt de aproape de scorul de zero īncāt poate īnvinge cu un singur dart, aparatul īi afiseaza o combinatie strategica ajutatoare. Acest joc este recomandat tuturor categoriilor de jucatori. Joc singular si de echipa.

8. Pub Game

Regulile sunt aceleasi ca la "Highe score", dar sunt doar doua runde. Astfel jucatorii arunca doar 6 darts-uri (2x3) īn timpul celor 2 runde. Scorul mai mare cāstiga. Beneficiul acestui joc consta īn faptul ca 4 jucatori pot juca cu un credit. Acest joc este foarte potrivit pentru a decide rapid cine face cinste īn club! Acest joc se recomanda tuturor jucatorilor.

9. Cricket

Īn acest joc functioneaza LED-urile rosii si galbene. Cele 7 coloane simbolizeaza segmentele 15-20 si "bull"-ul. Aceste segmente trebuie nimerite de trei ori (sau o data, cu o aruncare tripla). Daca nimeriti un segment, LED-ul se va aprinde la numarul respectiv. Daca īn cazul unui numar se aprind trei LED-uri ati "terminat" cu numarul respectiv. Trebuie terminate toate numerele. Daca ati terminat toate numerele si aveti cel mai mare scor, ati cāstigat jocul. Daca ati terminat un numar, puteti primi puncte pentru a nimeri din nou segmentul terminat. Īn jocul de echipa, ambii jucatori trebuie sa termine numarul pentru a termina segmentul. Dupa aceasta echipa poate primi puncte nimerind segmentul īncheiat.

Variante:

1. Cea mai usoara varianta este Cricketul fara scor (No Score Cricket). Aici jucatorii trebuie sa termine segmentele, nu trebuie atins nici un scor. Cāstigatorul este jucatorul care termina toate segmentele pāna la īncheierea jocului ("round limit"), aparatul calculeaza numarul LED-urilor aprinse (toate LED-urile sunt egale īn acest caz), si cāstiga cel mai mare numar de LED-uri.

2. Jocul Cricket traditional. Aici puteti primi puncte daca ati terminat segmentul. De exemplu pe semnalizator sunt aprinse doua LED-uri 19 si dvs. aruncati un 19 dublu. Īn acest caz una dintre ele va fi al treilea LED 19 iar celelalte 19 puncte se adauga la scor. Dar daca alti jucatori au terminat deja segmentul 19, dvs. nu mai primiti puncte pentru ochirea segmentului 19. Sunt optiuni pentru metoda "terminarii". Īn modul "SETUP" puteti opta ca īn cazul cānd un jucator termina cu un segment, ceilalti jucatori sa nu mai obtina puncte cu acest segment. Īn urma acestei optiuni jocul devine foarte dur. Celelalte optiuni (reglate de fabrica): fiecare jucator trebuie sa termine cu un segment pentru ca unul sa nu mai obtina puncte cu acest segment. Īn acest caz daca exista un alt jucator care īnca nu a terminat segmentul, puteti primi puncte pentru acest segment pāna el termina cu segmentul. Īn aceasta varianta a Cricketului cāstiga cel mai mare scor. Daca terminati toate segmentele, aparatul īnca nu va declara īnvingator, trebuie sa continuati jocul. Dar daca obtineti scorul maxim īn timpul jocului, aparatul va declara imediat īnvingator si jocul se īncheie. Cānd nimeni nu īnvinge si se īncheie ultima runda, scorul cel mai mare īnvinge, indiferent de numarul segmentelor terminate.

3. Cut-Throat Cricket (cricket-ul gāt-taiat). Īn aceasta varianta poti da puncte celorlalti jucatori. Daca un jucator a terminat segmentul si nimereste acest segment din nou, valoarea segmentului (īn cazul dublelor sau triplelor multiplu bineīnteles) va fi adaugat la scorul celorlalti jucatori, care nu au terminat īnca segmentul. Bineīnteles, la sfārsitul jocului īnvinge scorul cel mai mic. Daca ati terminat toate segmentele si aveti cel mai mic scor, cāstigati imediat. Īn acest joc puteti dori si planui metode prin care dati puncte celorlalti jucatori, ridicānd scorul lor asupra scorului dvs.

Toate cele trei jocuri Cricket pot fi jucate si īn echipa. Īn acest caz īn modul "SETUP" puteti regla modul de echipa cāstigatoare ("team-win-mode"): e de ajuns ca un jucator sa termine jocul pentru ca echipa sa cāstige, sau ambii jucatori trebuie sa termine jocul pentru a īnvinge. Jocul este recomandat jucatorilor avansati.

10. Fives

Īn acest joc cele trei aruncari sunt īn relatii strānse. Aparatul aduna cele trei scoruri. Daca rezultatul este divizibil cu 5, se adauga punctele la scor. Dar daca nu este divizibil, nu primiti puncte īn aceasta runda. Daca cineva nimereste aparatul īn loc de tinta, aparatul va scade din scor valoarea rundei actuale. Aceasta este o pedeapsa, pentru a evita aruncarile intentionat gresite. (De exemplu atio avut doua aruncari bune [60+60]. Cu a treia aruncare puteti strica rezultatul cu un 3, 7, 8, etc, si aruncati intentionat gresit pentru a obtine un scor divizibil cu 5. Daca aruncati gresit, aparatul va scade valoarea rundei actuale chiar daca nu aveti nici un scor īn aceasta runda. Punctele de penalizare se scad din scorul de dinainte (dar nu se reduce sub zero). Fives-ul este un joc singular cu 1-8 jucatori, recomandat avansatilor.

11. Halve

Acest joc este planuit pentru expertii cu māna sigura. Poate dura 7 runde. Aceasta īnseamna 21 de aruncari pentru fiecare jucator. Īnainte de īnceperea jocului, aparatul trage la sorti, stabilind ordinea segmentelor si a "bull"-ului. Īn timpul jocului trebuie nimerite segmentele cerute. Aparatul afiseaza īntotdeauna numarul care trebuie nimerit. Ordinea segmentelor este aceeasi pentru toti jucatorii. Aveti doar o singura sansa pentru un segment. Jocul īncepe de la zero puncte pentru fiecare jucator. Daca puteti nimeri segmentul cerut, primiti punctele pentru acest segment (la dublu, triplu multiplicat). Dar daca nu nimeriti segmentul cerut, scorul se īnjumatateste. Īn acest caz aparatul rotunjeste, pentru a avea numere īntregi. Acest joc este foarte excitant, deoarece īn afara nimeririi segmentelor sunteti inspirati sa aruncati dublu sau triplu pentru un scor mai mare. Pe de alta parte nimeni nu se poate simti īn siguranta, nici chiar cu un avantaj de 100 de punct: de exemplu dvs. aveti 98 de puncte, celalalt jucator 190 de puncte. El poate crede ca va īnvinge, dar rateaza segmentul cerut si scorul lui se va reduce la 95 de puncte, si din acest moment dvs. sunteti pe pozitia de īnvingator. La sfārsitul jocului īnvinge scorul mai mare. Īn caz ca se nimereste aparatul si nu tinta, scorul se īnjumatateste. Halve este un joc singular pentru 1-8 jucatori, recomandat pentru experti.

12. Bullmaster

Acest joc dezvolta capacitatea de a nimeri "bull's eye"-ul. Īn acest joc jucatorul īncearca numai ochirea "bull's eye"-ului īn prima parte a jocului, apoi īn partea a doua īncearca colectarea scorului cu orice segment. Īn partea a doua aparatul scade 40 de puncte din scorul obtinut īn runda actuala. Aceasta egalizeaza sansele de cāstig ale jucatorilor. (Dar dvs. trebuie sa aveti minimum 0 puncte īntr-o runda si puncte minus pentru a nu supravietui īn acest joc). Īn primele 10 runde jucatorii care au numarul de ordine impar trebuie sa nimereasca "bull's eye"-ul (afisat BUL pe semnalizator). Ceilalti jucatori trebuie sa adune scor īn primele 10 runde. Dar dupa ce schimba partea, urmeaza jucatorii impari la adunarea scorului. Bullmaster-ul este un joc singular pentru 1-8 jucatori, recomandat jucatorilor avansati si experti.

13. Parchess 301

Sunt o multime de jucatori care doresc sa se amuze de ceilalti. Parchess 301 este perfect pentru aceasta. Jocul īncepe cu scorul 0 iar jucatorii trebuie sa obtina exact 301 de puncte. Cine obtine primul 301 de puncte, cāstiga imediat (daca nu este optiunea de egalitate). Jocul are o surpriza: daca un jucator dupa aruncare ajunge la un scor identic cu un alt jucator, reduce la zero scorul celuilalt. Astfel celalalt jucator porneste din nou de la 0. Ce ciuda! Bineīnteles, in jocul de echipa nu poti reduce scorul partenerului. Acest joc este excitant fiindca un jucator "redus" poate reveni, ajungānd din urma pe ceilalti care nu pot obtine exact 301 de puncte si stagneaza īn jurul scorului de 301. Īn acest caz jucatorul care se crede deja cāstigator, este "redus" la 0 si pierde jocul! Daca nimeni nu obtine exact 301, la sfārsitul jocului cāstiga scorul cel mai mare. Optiunile selectabile pentru acest joc sunt identice cu cele descrise la jocurile '01. Se recomanda tuturor nivelelor.

ECHIPA

Cu aceasta optiune puteti fonda echipe. O echipa consta īntotdeauna din doi jucatori. Prima echipa consta din jucatorii 1. si 3., al doilea din 2. si 4., al treilea din 5. si 7., a patra din 6. si 8. La optiunea de echipa o echipa poate termina (si cāstiga) un joc '01 daca partenerul are scorul mai mic decāt celelalte echipe. Daca cineva poate termina jocul, dar partenerul sau are scor prea īnalt, aceasta echipa nu cāstiga īnca, dar partenerul poate reduce scorul mai tārziu, facānd echipa sa īnvinga.

EGAL

Aceasta optiune egalizeaza avantajele rezultate din ordinea jucatorilor. Daca un jucator termina jocul, aparatul ofera acelasi numar de darts-uri celorlalti īn runda actuala. Daca si altii pot termina jocul īn runda respectiva, vor fi doi (sau mai multi) īnvingatori. Ex.: daca un jucator termina jocul īntr-o runda cu doua darts-uri, aparatul ofera celorlalti jucatori doar doua darts-uri. Dar daca celalalt jucator poate termina jocul cu un singur dart, el va fi cāstigator.